Obsługa |
Scenografia |
Technika |
Konferencje: to wydarzenia,
podczas których przedstawiciele różnych dziedzin dzielą się
swoimi doświadczeniami, wiedzą i najlepszymi praktykami. Imprezy firmowe: to eventy, które organizowane są przez firmy w celu integrowania pracowników, celebrowania ważnych wydarzeń biznesowych lub promocji produktów i usług firmy. Festiwale i koncerty: to wydarzenia, podczas których odbywają się występy artystyczne, prezentacje i wystawy, imprezy kulinarne i wiele innych. Targi i wystawy: to eventy, na których różne firmy prezentują swoje produkty, usługi i innowacje. Wydarzenia sportowe: to eventy, takie jak mecze, turnieje, maratony i wiele innych, organizowane w celu promocji sportu oraz integracji i zabawy dla fanów. Szkolenia i warsztaty: to wydarzenia edukacyjne, podczas których uczestnicy uczą się nowych umiejętności, zdobywają wiedzę lub doskonalą swoje umiejętności w danej dziedzinie. Wydarzenia charytatywne: to eventy, które organizowane są w celu zbierania funduszy na cele dobroczynne lub podniesienia świadomości na ważne tematy społeczne. |
|
Szkolenie „Multimedia, oświetlenie i
nagłośnienie na Twoim wydarzeniu (technika eventowa)”
skierowane jest do osób, które zajmują się (lub chciałyby
rozpocząć taką pracę) organizacją eventów, zarówno z
ramienia agencji eventowej, jak i jako pracownicy
korporacji, instytucji, domów kultury. Jest ono także dla
osób, które chcą pracować przy organizacji festiwali i tras
koncertowych lub w firmach specjalizujących się w technice
eventowej np. jako handlowcy i muszą posiadać podstawową
wiedzę na temat sprzętu i rozwiązań oraz wszystkich osób,
które chcą wiedzieć, jak działa event „od kuchni”. Profesjonalny Event Manager musi mieć szeroką wiedzę na temat technologii stosowanych na eventach, aby tworzyć koncepcje, które będą nie tylko efektowne, ale także dostosowane do rzeczywistości, lokalizacji i przewidzianego budżetu. Podstawowa wiedza techniczna jest także nieodzownym elementem dobrej współpracy z przedstawicielami firm zajmujących się techniką eventową. Na szkoleniu dowiesz się jak poprawnie briefować firmę od techniki eventowej, aby otrzymać ofertę spełniającą Twoje potrzeby i mieszczącą się w planowanym budżecie. Otrzymasz też najważniejsze informacje dotyczące multimediów, oświetlenia i nagłośnienia eventów oraz innych aspektów technicznych organizacji eventu. |